HARİKA BİR CİLT İÇİN DÖRT ADIM


HARİKA BİR CİLT İÇİN DÖRT ADIM

Temizleme • Tonikleme • Bakım • Nemlendirme

Basit Adım 1 – Temizleme / Arındırma

 Cilt bakımının en önemli kuralı temizliktir, yüzünüzü temizlemeden asla yatağa girmeyin. Temizleyiciler cildinizi nazikçe derinlemesine temizler. Bunu tüm makyaj kalıntılarını, aşırı yağı, kiri, bakterileri ve çevre kirliliğinin etkilerini yok edip cildinizin nefes almasını sağlayarak gerçekleştirirler.

Tüm temizleyiciler birbirinin aynısı değildir. En iyi formül cildinize en uygun olanıdır. Bu formüller  hayati olan nemi almadan nazikçe kalıntıları yok edecek şekilde tasarlanmıştır. Temizlemeden sonra cildinizi gergin değil tazelenmiş hissedeceksiniz.


Basit Adım 2 – Tonikleme


Temizlemeden hemen sonra cildinizi tonikleyerek temizleyici kullanırken kaçırdığınız kir ve makyaj kalıntılarını yok edin.
Yatıştırıcı bir tonik formülü kalan kir, makyaj veya temizleyici izlerini yok edecek cildinizi nemlendirerek doğal pH düzeyine geri döndürecektir.

Basit Adım 3 – Bakım


Şimdi cildinizin özel ihtiyaçlarını sıfırlamanın zamanıdır. Bu aşamada ince çizgilere, güneş hasarına, renk bozulmasına, lekelere ya da düzensiz cilt rengine karşı çalışacaksınız. Parlaklaştırın, yatıştırın, düzgünleştirin, arıtın.

Basit Adım 4 – Nemlendirme / Koruma

Vücudun gelişmesi için suya ihtiyacı vardır, cilt de bu konuda istisna değildir. Günde iki kez bakım rutinini ferahlatıcı bir nem doygunluğu ile tamamlayın. Cildinize uygun nemlendiricilerle cildinizi koruyun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder